loading...
خالی يعني بی تو ...
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زرتشت در تاریخ 1392/06/12 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام .وب جدید مبارک ،لینکیدمت ،راستی آپمشکلک
پاسخ : سلام گلم مرسی:‏}‏ بازم سربزن:-‏*‏

این نظر توسط اهورا در تاریخ 1392/06/07 و 6:28 دقیقه ارسال شده است

سحر جون ممنون سر زدي...

وبت خيلي قشنگه فقط من اين آدرسو جايگزين آدرس قبلي تو لينکت کردم اشکالي نداره؟!

عکس ها هم عالي بودن
شکلک
پاسخ : نه گلم مشكلي نيس :‏}‏ مرسی از حضورت

این نظر توسط تنها در تاریخ 1392/06/04 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

عاقا تبریکشکلک
پاسخ : عاقا مر30 :‏}‏‏}‏‏}‏

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/05/30 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

سحرجونی من رفتم بلینکمت
راستی کاش میرفتی عکسارو یکم کوچیک میکردی وبتو زشت کرده عرض عکساتو بزار روی 450 بعد آپلودشون کن که وبتم زشت نکنه خانومیشکلک
پاسخ : فدات مر30:‏}‏

این نظر توسط iman در تاریخ 1392/05/30 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

سلام سحر جانشکلک
ممنون خبرم کردی.
تبریک میگم برای وبلاگ جدیدت.شکلک ایشالله موفق باشی.
بابت عکس های قشنگت مررررررسی.
قربونت.
پاسخ : مرررررسي خوشحالم كه خوشت اومد :‏}‏‏}‏‏}‏‏}بازم سربزن ...موفق باشی

این نظر توسط mahshar در تاریخ 1392/05/29 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

salam azizam che axaye nazi gozashti mesle khodet khoshgelan merc ke khabaram kardi khanomi linket mikonam.
پاسخ : نظر لطفته گلم :‏}‏ مرسی

این نظر توسط ♥دیــ ــانـــ♫ــا♥ در تاریخ 1392/05/29 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا بودَنــــ عَزیزمــــشکلک

این نظر توسط کتی در تاریخ 1392/05/29 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

دیدم عکساتو خیلی گشنگن
میسی که خبرم کردی گلمشکلک
پاسخ : خواهش عزيزم مرسي اومدی .‏=‏‏}‏

این نظر توسط کتی در تاریخ 1392/05/29 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

عزیزم وب جدید مبارکککککککککککک
اپم بدو بیا حتما از این اپم خیلی خوشت میاد بدو خانومی بدو بیا

این نظر توسط maziar در تاریخ 1392/05/29 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

سلام . بدون مقدمه میگم ما داریم یه گروه تشکیل میدیم واسه سایت دانلود موسیقی(بعدا مد . تفریحی. ورزشی وخبری فیلم و...) که قراره توی مهر تاسیس بشه میخواستم بدونم شما مایل هستین به گروه ما بپیوندین؟ اگه هستین میتونین از طریق یاهوآیدی با من تماس بگیرین و سئوالاتونو بپرسین یا از طریق جیمیل سئوالاتو به ما ایمیل کنی؟ یاهو آیدی:max4585980 ایمیل:mrziar@gmail.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اگه تورو دوست دارم خيلی زياد منوببخش¤
اگه تویی اون كه فقط دلم ميخواد منوببخش¤
منو ببخش اگه واسه چشمای تو خيلی كمم¤
تو يه فرشته ای و من اگه فقط يه آدمم¤
منوببخش اگه ميخوام تورو واسه خودم¤
ببخش اگه كمم ولی زيادی عاشقت شدم¤
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 1,389